Analiza koja sadrži preporuke za banke i savete za potrošače. Urađena je na osnovu uporedog testatransparentosti informacija banka u Srbiji – preglednost i uporedivost ponuda. Ovo…
Pročitajte više ANALIZA BANKARSKIH USLUGABlog
FEBRUAR 2015
100. Potrošački Reporter: APOS u članstvu ICRT – Štetna jedinjenja okružuju bebe – Test transparentnosti informacija na sajtovima banaka – Zašto je sve manje lekova u…
Pročitajte više FEBRUAR 2015TEST TRANSPARENTOSTI INFORMACIJA BANAKA U SRBIJI
Istraživanje troškova održavanja tekućih računa i usluge koje pružaju banke vlasnicima tekućih računa u bankama na osnovu informacija dostupnih na sajtovima banaka. Ovo je deo…
Pročitajte više TEST TRANSPARENTOSTI INFORMACIJA BANAKA U SRBIJIAPOS RAZOČARAN REAKCIJOM NADLEŽNOG MINISTARSTVA
Prethodnih dana ste bili svedoci prozivki i negativnih saopštenja usmerenih protiv APOS-a a sve zbog izlaska u javnost sa rezultatima istraživanja o štetnim supstancama u…
Pročitajte više APOS RAZOČARAN REAKCIJOM NADLEŽNOG MINISTARSTVAOPASNE SUPSTANCE U DEČIJIM PROIZVODIMA
Rezultati testova pokazuju da neke od hemijskih jedinjenja mogu biti štetni čak ako su prisutni samo u tragovima. APOS je, kao pridružena članica ICRT – Internacionalne…
Pročitajte više OPASNE SUPSTANCE U DEČIJIM PROIZVODIMADECA MORAJU DA ŽIVE U NETOKSIČNOM OKRUŽENJU
Od ukupno testiranih 16 proizvoda je problematično zbog povišenog nivoa jer često se koriste zajedno pa predstavljaju direktan rizik. Objedinjeni rezultati testova pokazuju da neke…
Pročitajte više DECA MORAJU DA ŽIVE U NETOKSIČNOM OKRUŽENJUO SAJTU
APOS Potrošački Reporter je jedinstveno glasilo Asocijacije Potrošača Srbije
Pročitajte više O SAJTUSVE MANJE LEKOVA U KUTIJI?
Republički fond za zdravstveno osiguranje (RFZO) usvojio je novu listu lekova po kojoj su cene medikamenata smanjene za 30 do 50 odsto. Novi pravilnik stupio je…
Pročitajte više SVE MANJE LEKOVA U KUTIJI?POTROŠAČ – INVESTITOR NA TRŽIŠTU
Projekat Asocijacije potrošača Srbije – APOS „Potrošači – investitori na tržištu“, podržala je Ambasada Sjedinjenih Američkih Država. Pored saveta za potrošače pre kupovine APOS želi da…
Pročitajte više POTROŠAČ – INVESTITOR NA TRŽIŠTUREKLAMACIJA MOBILNOM OPERATORU
Na koja vrata potrošač treba da pokuca kada nastane problem nakon servisiranja mobilnog telefona, koji ste dobili uz dvogodišnji ugovor, uz obrazloženje da ste njime…
Pročitajte više REKLAMACIJA MOBILNOM OPERATORU