Pokret potrošača Bor je izdao novi vodič o aditivima u hrani.
Pročitajte više U kojoj hrani se nalaze štetni aditivi?Blog
Pokret potrošača Bor predstavio dve informativne brošure za potrošače
Pokret potrošača Bor predstavio je Vodič kroz inspekcijske službe i Uputstva za rešavanje reklamacije potrošača. Pokret potrošača u Boru kroz „Vodič kroz inspekcijske službe“ i „Uputstva za rešavanje…
Pročitajte više Pokret potrošača Bor predstavio dve informativne brošure za potrošačeVodič za bezbednu kupovinu hrane
Borani peticijom traže vraćanje pešačke zone
U ulici Kralja Petra u Boru u toku je potpisivanje građanske peticije, kojom se od lokalne samouprave zahteva otvaranje pešačke zone u toj ulici kao…
Pročitajte više Borani peticijom traže vraćanje pešačke zoneBesplatan info telefon u JKP “3. Oktobar“ Bor
Na inicijativu Pokreta potrošača, a u saradnji sa Telekomom u JKP „3. oktobar“ uveden je besplatan info telefon 0800 – 300 – 030 i za…
Pročitajte više Besplatan info telefon u JKP “3. Oktobar“ BorSeminar „Jačanje zaštite potrošača u opštini Bor“
Udruženje Pokret potrošača Bor organizovalo je u Opštinskoj upravi u Boru jednodnevni seminar, sa temom projekta „Jačanje zaštite potrošača u opštini Bor“, za usluge od…
Pročitajte više Seminar „Jačanje zaštite potrošača u opštini Bor“Međunarodni Dan potrošača
Ove godine na Međunarodni Dan potrošača (15. marta 2020.) organizacije potrošača širom sveta se udružuju i pozivaju na globalne promene kako bi se sprečila propast…
Pročitajte više Međunarodni Dan potrošačaVodič kroz inspekcije
Vodič Vam daje odgovore na pitanje koje je inspekcija nadležna za Vaš problem .
Pročitajte više Vodič kroz inspekcijeVodič za primenu zakona u komunalnim delatnostima
Ispod možete pruzeti vodič za potrošače, trgovce, zaposlene u komunalnim preduzećima i lokalnoj samoupravi o primeni zakona u oblasti komunalnih usluga i ostalih usluga od…
Pročitajte više Vodič za primenu zakona u komunalnim delatnostimaEVIDENCIJA REKLAMACIJA
Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija. On je dužan da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija i to svakog dana u toku radnog vremena
Pročitajte više EVIDENCIJA REKLAMACIJA