POKRET POTROŠAČA BOR PREDSTAVIO DVE INFORMATIVNE BROŠURE ZA POTROŠAČE

Pokret potrošača Bor, članica Asocijacije Potrošača Srbije APOS,predstavio je Vodič kroz inspekcijske službe i Uputstva za rešavanje reklamacije potrošača.

Pokret potrošača u Boru kroz „Vodič kroz inspekcijske službe“ „Uputstva za rešavanje reklamacije potrošača“ pokušaće da bolje upozna građane o pravima potrošača, gde se nalaze nadležne inspekcije, kada imamo pravo na reklamaciju?

Činjenica je da potrošači u velikoj meri nisu upoznati sa svojim pravima i načinima njihovog ostvarivanja. Iz tog razloga je od velike važnosti svaka vrsta edukacije ili informisanja potrošača.

“ Kroz ovaj projekat, priredili smo i brošuru u kojoj će potrošači moći da nađu sve podatke o delokrugu rada svake inspekcije, brojeve telefona, adrese, mejlove. Preduzeća koja ne poštuju Zakon o zaštiti potrošača su najčešće javna preduzeća i moraće snositi odgovornost za to. Ključno u ovom projektu, koji je odobren od strane Opštine Bor, jeste informisanje i usmeravanje potrošača u ostvarivanju svojih prava“– rekao je Zoran Andrejić, predsednik UO APOS-a.

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *