DECA U ULOZI POTROŠAČA

Asocijacija potrošača Srbije APOS se uključio u radionice zimskog „Raspustilišta“,  u dva predavanja za decu,  na temu „Kada su i deca potrosaci“ i „Cena izrazena po jedinici mere“.

Deca su tokom interaktivnog predavanja i igrom asocijacija sama prepoznavala situacije u kojima su oni u ulozi potrošača.

U vežbi „Cena izražena po jedinici mere“, deca su izmišljala nazive šampona za decu, osmišljavala različite ambalaže za svoje brendove, sa količinom izražeim u mililitrima. Oni su nakon toga dodavali i cenu svakog pojedinačnog proizvoda u dinarima.

U podeljenim ulogama, jedni trgovci, drugi potrošači, deca su se više odlučivala za proizvode koji imaju atraktivnije pakovanje bez obzira na visinu cene.

Deci je na kraju ove radionice predočeno da prenesu znanje svojim ukućanima na činjenicu da su trgovci u obavezi da pored svake cene pojedinačnog pakovanja, navedu i cenu po jedinici mere, bilo da je u pitanju, litar, kilogram, metar ili komad.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *