Kupili ste neispravan proizvod na godišnjem odmoru? Imali si probleme sa iznajmljenim automobilom ili hotelskim smeštajem? Kasnio vam je avion na povratnom letu? U slučaju da vaš odmor ispadne drugačiji nego što si planirali, treba da znate šta treba učiniti kako bi ostvarili svoja prava. Još bolje – možete to i reći u svoj telefon
Mreža evropskih potrošačkih centara (ECC-Net) pokrenula je jedinstvenu mobilnu aplikaciju ECC-Net: Travel App. Aplikacija je neophodan saputnik na području Evropske unije, ali i na Islandu i u Norveškoj. Ova aplikacija pomaže potrošačima u svladavanju problematičnih situacija koje se mogu pojaviti za vreme odmora u inostranstvu i omogućava izražavanje potrošačkih prava na jeziku države u kojoj provodite odmor.
ECC-Net:Travel App pruža pravne informacije i jezičku podršku na 23 jezika Evropske unije, kao i na norveškom i islandskom jeziku.
Aplikacijom su pokrivene različite teme: maloprodajna kupovina, iznajmljivanje automobila, hotelski smeštaj, zdravstveno osiguranje, vazdušni i železnički saobraćaj, kao i putovanje autobusom i brodom.
U korisnim informacijama potrošačima su ponuđeni najvažniji telefonski brojevi i kontakt podaci za hitne slučajeve.
Aplikacija je besplatna i možete je koristiti bez internet konekcije (offline) kako bi se izbegli troškovi roaminga. Dostupna je za mobilne uređaje Aplle, Android i Microsoft Windows operativnim sistemima i može se preuzeti na sledećim linkovima: