Projekat Asocijacije potrošača Srbije – APOS „Promocija dobre poslovne prakse i komunikacije u cilju unapređenja kvaliteta usluga u oblasti turizma u AP Vojvodini“, podržan je od strane Pokrajinskog sekretarijata za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova. U saradnji sa Fakultetom za sport i turizam (TIMS) iz Novog Sada koji su za stručnu edukaciju ciljnih grupa angažovali svoje eksperte. Edukacija u prostorijama Fakulteta za sport i turizam besplatna za sve polaznike.
CILJEVI PROJEKTA
Primena novog Zakona o zaštiti potrošača, pa će projekat biti prilika da se ciljne grupe informišu i o obavezama i pravima potrošača. Edukacija obuhvata i smernice za prevenciju potencijalno konfliktnih situacija u komuniciranju. Projekat traje tri meseca u u periodu od 1. oktobra do 31. decembra 2014. godine
AKTIVNOSTI I REZULTATI
Centralna aktivnost projekta je i edukativni seminar za profesionalnu obuku ciljnih grupa na 5 tema. Iskustva APOS-a u radu sa potrošačima mapiralo je neke od ključnih slabih tačaka ponuđača usluga u oblasti turizma u odnosu na potrošače, kao korisnike usluga.
Teme u cilju edukacije su:
- Osnove komunikacije sa potrošačima ( korisnicima turističkih usluga)
- Strategije komuniciranja sa potrošačima (korisnicima tur.usluga)
- Društvena odgovornost u komunikaciji sa potrošačima (korisnicima tur.usluga) i predstavljanje novog Zakona o zaštiti potrošača čija primena počela 21. septembra 2014. godine i novina u oblasti pružanja usluga
- Prenos dobre evropske prakse i principa uspešnog poslovanja u oblasti turizma