Mreža evropskih potrošačkih centara je za svoju desetogodišnjicu potrošačima poklonila novu verziju mobilne aplikacije „ECC-Net: Travel App“. Ova aplikacija je odličan saputnik na svim putovanjima širom Evropske unije, kao i na Islandu i u Norveškoj, jer pomaže potrošačima u savladavanju problematičnih situacija koje se mogu pojaviti za vreme odmora u inostranstvu.
Ona omogućava izražavanje potrošačkih prava na jeziku države u kojoj provodite odmor i pokriva 8 različitih tema: maloprodajna kupovina, iznajmljivanje automobila, hotelski smeštaj, zdravstveno osiguranje, vazdušni i železnički saobraćaj, kao i putovanje autobusom i brodom, na čak 25 jezika.
Nova verzija aplikacije je modernijeg dizajna, ima veću veličinu slova, unapređene funkcije i sasvim novu kategoriju „Pomoć“.
U kategoriji „Pomoć“ potrošačima su dostupni kontakti svih Europskih potrošačkih centara,ambasada, informacionog servisa Europe Direct, kao i najvažniji telefonski brojevi i kontakt podaci za hitne slučajeve.
Aplikacija je besplatna i može se koristiti bez internet konekcije, kako bi se izbegli troškovi rominga.
Dostupna je za sve uređaje sa Android, iOS i Microsoft operativnim sistemima i može se preuzeti na: