SREĆAN DAN POTROŠAČA
apos
15. marta 2019.
Kampanja međunarodne organizacije potrošača Consumer Inernational čiji je APOS član, ove godine se na dan potrošača bavi mogućnostima i izazovima u vezi sa pametnim proizvodima. Pametna tj. smart tehnologija je rastući globalni fenomen koji će fundamentalno promeniti prirodu mnogih potrošačkih proizvoda i usluga. Razumevanje ovih vrsta digitalnih pitanja u nastajanju znači predvideti izazove i zagovarati potrošačka prava gde god se nalazili. Svetski dan prava potrošača je naša prilika da istaknemo šta potrošači žele i trebaju iz konektovanog sveta i stavimo ih u središte razvoja ovih digitalnih proizvoda i usluga.
EVROPSKA STUDIJA O UTICAJU ONLINE MARKETINGA NA PONAŠANJE DECE
apos
28. februara 2019.
Generalni direktorat EU za pravdu i potrošače je u maju 2016. godine objavio rezultate istraživačkog projekta u vezi sa uticajem online marketinga na ponašanje dece.
ŠKOLSKI ČAS: „I JA SAM POTROŠAČ“
apos
30. januara 2019.
U okviru projekta Asocijacije potrošača Srbije “I ja sam potrošač“ koji finansira Fond za otvoreno društvo, predstavnica APOS-a Lela Tasić je održala predavanje deci školskog uzrasta na temu potrošačkih prava. Predavanje je održano u osnovnoj školi „Žarko Zrenjanin“ u Novom Sadu, učenicima četvrtog razreda (uzrast dece od 10 godina) na času ‘’poznavanje prirode i društva’’.
DECA KAO POTROŠAČI
apos
19. decembra 2018.
Uticaj dece na kupovinu za domaćinstvo ali i na druge nabavke u okviru planiranog porodičnog budžeta nikada nije bio veći. Deca su nekada uglavnom štedela novac povremeno kupujući po neku sitnicu, dok danas sve češće imamo dete koje se pojavljuje kao kupac i korisnik usluga.
MARKETING I PONAŠANJE DECE POTROŠAČA
apos
15. novembra 2018.
Na ponašanje potrošača uopšteno veliki uticaj imaju marketinške kampanje,a kod dece posebno putem najraznovrsnijih medija. Odrasli najčešće nisu u mogućnosti da isprate kakvim su sve informacijama njihova deca izložena, zato je potrebno razgovarati sa njima. Ona najčešće budu zbunjena velikom količinom informacija koje obzirom na njihov uzrast i ne razumeju. Treba imati na umu da […]
UČENICI I POTROŠAČKA PRAVA
apos
15. oktobra 2018.
Po prvi put, Zakon o zaštiti potrošača iz 2014.godine je svojim čl.16 učinio formalan napredak u procesu informisanja i edukacije najmlađih. Iako su udruženja potrošača informisala oduvek potrošače, uvođenjem jasne odredbe daje se na značaju udruženjima potrošača da pružaju i sprovode edukaciju i informisanje potrošača, na nezavisan i objektivan način, koji ne sme da sadrži […]
PODRŠKA U BORBI ZA OPSTANAK KANALA 9
apos
23. maja 2018.
Asocijacija potrošača Srbije – APOS ističe neophodnost postavljanja jasnih, sistemskih rešenja u oblasti medijske strategije, kako bi se započelo sprovođenje profesionalnog, nezavisnog, nepristrasnog I blagovremenog informisanja javnosti.
Dobro je kad trgovci sami povuku nebezbedan proizvod iz prodaje
apos
2. maja 2018.
Evropska komisija putem RAPEX-a objavljuje sedmične izveštaje o prijavljenim proizvodima koji predstavljaju ozbiljan rizik za potrošače. Ti izveštaji pružaju potrošačima informaciju o prijavljenom proizvodu, prirodi rizika i merama koje su poduzete u cilju sprečavanja tih rizika. Od samog uspostavljanja ovog sistema praksa je da upravo proizvođači, uvoznici i distributeri samostalno povlače sa tržišta nebezbedne proizvode. […]
VODIČ, EDUKACIJA TRGOVACA I INFORMISANJE POTROŠAČA
apos
25. aprila 2018.
Udruženje Pokret potrošača Bor organizovalo je u Opštinskoj upravi u Boru jednodnevni seminar, sa temom projekta „Jačanje zaštite potrošača u opštini Bor“, za usluge od opšteg ekonomskog interesa u Opštini Bor.
SVETSKI DAN POTROŠAČA POSVEĆEN ELEKTRONSKOJ TRGOVINI
apos
15. marta 2018.
Do 2021. godine očekuje se da e-trgovina predstavlja više od 15% ukupne globalne maloprodaje. Ali često potrošači još uvek nisu u mogućnosti da pristupe digitalnim tržištima kojima mogu verovati. Za Svetski dan potrošačkih prava 2018, pozivamo na:
PREPORUKE ZA UNAPREĐENJE KOMUNIKACIJE SA POTROŠAČIMA
apos
21. februara 2018.
APOS je zaposlenima iz javnih komunalnih preduzeća iz Vojvodine predstavio preporuke kako da na najbolji način izađu u susret korisnicima usluga, koji imaju neke primedbe na rad preduzeća, ali i kako da se zaštite kada korisnici ili potrošači nisu u pravu.
POKRET POTROŠAČA BOR PREDSTAVIO DVE INFORMATIVNE BROŠURE ZA POTROŠAČE
apos
20. januara 2018.
Pokret potrošača Bor, članica Asocijacije Potrošača Srbije APOS,predstavio je Vodič kroz inspekcijske službe i Uputstva za rešavanje reklamacije potrošača.
Preuzmite časopis
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=SgnukrzzPFg[/embedyt]
APOS POTROŠAČKI REPORTER glasilo Asocijacije Potroča Srbije