GENERACIJA BRZE HRANE

U saradnji sa Svetskom organizacijom potrošača – Consumer International, Asocijacija potrošača Srbije – APOS  je krajem 2008. i početkom 2009. godine učestvovala u realizaciji projekta pod nazivom Generacija brze hrane – Izveštaj iz jugoistočne Evrope.

#ENGLISH – INFORMATION

 

AKTIVNOSTI

Volonteri APOS-a su pratili TV reklame za decu u toku jedne sedmice, sproveli anketu o efektima TV oglašavanja, kupovali proizvode u prodavnicama radi ispitivanja, od načina pakovanja do poruka na njima. Istraživanje je obuhvatalo i analizu zakona Republike Srbije koji se tiču marketinga hrane za decu.

CILJ PROJEKTA

Prikupljanje izveštaja iz zemalja istočnoevropskog regiona za potrebe kampanje vođene protiv marketinga brze hrane za decu pomoću istraživanja marketinga brze hrane kompanija u Srbiji, praćenja njihove poslovne politike u praksi kao i tehnike marketinga.

OČEKIVANI REZULTATI

Izveštaj o stanju u Srbiji upućen CI a poslužio je kao deo izveštaja CI za Skupštinu Svetske zdravstvene organizacije u maju 2009. godine i između ostalog korišćen kao osnov za izradu preporuka, čija primena treba bolje da zaštiti decu od neodgovornog marketinga

 

 

English information

 

Project title: Junk Food Generation – report from South-East Europe 
Sector (see section 2.2 of section II): Basic Health Care
Name of organization: APOS 
Location of the action: Region of Eastern Europe 
Cost of the action (EUR): 3.000 
Leading manager or partner: APOS as Partner 
Donors to the action: Consumer International 2.820
From:12/ 2008 To: 03/2009 
Objectives and results of the action: The goal of the project was to collect reports from countries of South-east Europe for the Campaign to stop the marketing of unhealthy food to children. Volunteers of APOS and the Consumer movement of Belgrade have followed TV commercials for children, done a survey which children about the effects of TV advertising, also made a survey with parents, purchased products in shops in order to analyze targeted products and their presentation/package, and researched government policies on marketing childrens food.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *