UNAPREĐENJE INFORMISANJA KROZ ČASOPIS

Asocijacija potrošača Srbije – APOS je tokom 2010. godine dobila projeakt u cilju unapređenja kvaliteta i obima informacija koje se objavljuju u časopisu Potrošački Reporter. Projekat je finansiran od strane Ministarstva trgovine i usluga i realizovan je tokom 2010. godine.

#ENGLISH – INFORMATION

 

CILJ PROJEKATA

Informisanje potrošača u skladu sa evropskim standardima, unapređenje kvaliteta i obima informacija koje se objavljuju u časopisu Potrošački Reporter. Ostvarena je dostupnost časopisa što većem broju potrošača i ostalih učesnika na tržištu kroz formiranje elektronske baze podataka. Jedan od specifičnih ciljeva jeste sticanje međunarodne relevantnosti, dostupnost evropskim informacijama i fondovima, stvaranje uslova za prerastanje u samostalni, finansijski samoodrživ časopis, koji je u skladu sa evropskim standardima. Časopis APOS – Potrošački Reporter kontinuirano izlazi jednom mesečno od 2006. godine.

REZULTATI

Noviji brojevi časopisa sadrže više informacija o evropskim standardima, praksi i pravima potrošača. Časopis je već atraktivniji čitaocima jer sadrži više stručnih mišljenja i analiza koje zadovoljavaju interese potrošača. Časopis  izlazi redovno  sredinom meseca kao dodatak lista DANAS, a dostupan je na sajtu APOS-a.

English information

Project title: Enhancing the quality and quantity of information published in the magazine Consumer Reporter
Sector: Radio/Television/Print Media
Name of organization: APOS
Location of the action: Serbia
Cost of the action (EUR): 24.805 
Lead manager or partner: APOS
Donors to the action (name): Ministry of finances and service
Amount contributed (by donor): 18.500 
Dates From: 12/2009 To 09/2010 
Objectives and results of the action: The goal is to enhance the quality and quantity of information published in the magazine Consumer Reporter and to make the publication available to more consumers and other agents on the market. The project has started in January 2010, so it is not possible to say anything about the achieved results.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *